Lean w pracy Handlowca
Cele:
- Zrozumienie potrzeby eliminacji marnotrawstwa i roli standaryzacji w pracy Handlowca
- Zdefiniowanie podstawowych wskaźników wspierających sprzedaż
- Zapoznanie z podstawowymi narzędziami Lean niezbędnymi w pracy Działu Sprzedaży
- Przećwiczenie sposobu tworzenia standardów
Czas trwania:
2 dni / 16 godzin lekcyjnych
Miejsce:
W firmie
Program:
- Proces sprzedaży, działania dodające i niedodające wartość dla Klienta
- Rodzaje marnotrawstwa w pracy Handlowca
- Wizualizacja działań sprzedażowych – wskaźniki prognostyczne
- Wizualizacja działań sprzedażowych – wskaźniki sprzedażowe
- Rodzaje standardów niezbędnych w pracy Działu Sprzedaży
- Organizacja miejsca pracy Handlowca: Lean w biurze, Lean w samochodzie
- Korzyści z działań optymalizacyjnych w pracy Handlowca
Efekty:
- Rozumienie procesu sprzedaży i roli standaryzacji i optymalizacji działań sprzedażowych
- Umiejętność standaryzacji działań sprzedażowych
- Wypracowanie banku pomysłów na rodzaje standardów w pracy Handlowca
- Przećwiczenie 5S na przykładzie biurowym
- Znajomość sposobu wizualizacji i roli wskaźników w procesie sprzedaży
Metodologia:
Wstęp teoretyczny
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia zespołowe
Symulacje
Gry
GEMBA
Case studies
Filmy/zdjęcia
Dyskusja
Mapowanie procesu sprzedaży