CSR (Customer Specific Requirements) Specyfika klientów, różnice w interpretacji wymagań dla dostawców w branży automotive - podsumowanie
Cele:
- Parafraza zrozumienia procesu wdrażania nowych projektów do produkcji
- Przedstawienie specyfiki wymagań poszczególnych klientów
- Uświadomienie różnic w podejściu klientów do procesu zarządzania jakością
- Weryfikacja wątpliwości procesowych w temacie jakości w nowej produkcji
Czas trwania:
2 dni / 16 godzin lekcyjnych
Miejsce:
W firmie / na Gemba
Program:
- CSR – przegląd wymagań klientów/producentów (Toyota, Suzuki, FCA, PSA, VW)
- Różnice w oczekiwaniach/wymaganiach klientów na poszczególnych etapach wdrażania produktu
- Jak odczytywać oczekiwania klientów?
- Praktyczne przykłady rozwiązań – podejścia do spełnienia oczekiwań klientai
Efekty:
- Umiejętność definiowania wymagań klienta i przełożenia ich na proces w organizacji
- Wiedza na temat różnic w oczekiwaniach klienta – szczegółowości i wynikających z tego działań
- Umiejętność rozmowy z klientem na temat realizacji oczekiwań
- Zrozumienie rozwiązań/zastosowań praktycznych dla danych narzędzi w procesie zarządzania jakością dla nowych projektów
Metodologia:
Wstęp teoretyczny
Ćwiczenia indywidualne
Ćwiczenia zespołowe
Symulacje
Gry
GEMBA
Case studies
Filmy/zdjęcia
Dyskusja
- Coaching