PARTNERZY

Wspieramy naszych Klientów kompleksowo. Szukamy takich Partnerów, którzy uzupełnią naszą ofertę i pomogą Klientom osiągnąć jeszcze lepszy EFEKT z UKŁADANIA organizacji.
logo-wsse

WSSE
„INVEST-PARK”

www.invest-park.com.pl
t: +48 74 664 91 64
f: +48 74 664 91 62
invest@invest-park.com.pl

O firmie

Atrakcyjne tereny, ulgi podatkowe oraz wsparcie spółki w procesie inwestycyjnym – to elementy, które od 20 lat przyciągają przedsiębiorców do Wałbrzyskiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej – największej strefy w Polsce. Na jej terenach działa ponad 200 firm, które zainwestowały 23,5 mld złotych i zatrudniają ponad 48 tys. osób. Wśród nich znajdują się takie światowe koncerny jak: Mercedes-Benz, Volkswagen, Toyota, 3M, BSH, Electrolux, Colgate-Palmolive, Mahle, IBM, SCA Hygiene Products, Mondelez, Bama, General Electric, Bosch, Bridgestone, Polaris, Donaldson czy Umicore. Ponad połowa łącznych nakładów poniesionych w strefie związana jest z inwestycjami w branży motoryzacyjnej. Licznie reprezentowany jest także sektor AGD, spożywczy oraz chemiczno-kosmetyczny.

Wałbrzyska Specjalna Strefa Ekonomiczna „INVEST-PARK” w prestiżowym rankingu fDi Magazine zajęła 4 miejsce w Europie i 22 na świecie (w latach 2012/2013). W ostatnich latach otrzymała wyróżnienie za jakość obsługi inwestora, wsparcie edukacji i szkolnictwa oraz za udogodnienia oferowane przedsiębiorcom. Ponadto uznana została za miejsce inwestycyjne szczególnie polecanym w Europie.

Oferowanie wsparcie?

Spółka WSSE „INVEST-PARK” posiada 20-letnie doświadczenie w pozyskiwaniu nowych inwestycji oraz tworzeniu przyjaznego klimatu biznesowego. W ofercie strefy znajduje się ponad 1700 ha atrakcyjnych terenów inwestycyjnych. Działalność w WSSE upoważnia do skorzystania z pomocy publicznej w formie ulg w podatku dochodowym.

lean-service

Lean Service Management

www.lean-service.institute
t: +49 6172 997384-0
f: +49 6172 997384-8
info@lean-service.institute

O firmie

Our promise
Use Lean Service Management® to change your working culture, increasing efficiency and productivity at the same time.

Our work philosophy
Our team of more than 20 interdisciplinary experts see your company as a whole system. We identify your employees‘ potential for improvement and show you where you can cut down on unnecessary costs, creating added value for your customers. We then implement the objectives agreed upon with you step by step. We take account of your specific corporate culture.

Oferowanie wsparcie?

lsm-model
logo-sinersio

Sinersio Polska

www.sinersio.com
t: +48 61 646 75 00
f: +48 61 646 75 01
office@sinersio.com

O firmie

Działamy w branży IT od 2009 roku. Nasz potencjał to ludzie, którzy są zawsze w terenie, tak blisko klienta jak tylko się da, aby odpowiednio szybko reagować na jego oczekiwania. To nasza chmura przemysłowa, która została zbudowana na wiedzy, doświadczeniu i najlepszych enterprisowych technologiach przeznaczonych dla biznesu. To również nasze chmurowe data center, którego budowa była poprzedzona ponad dwuletnim okresem projektowania obiektu i odwiedzania innych tego typu – w celu uniknięcia błędów technicznych i organizacyjnych. Mamy wszystko przemyślane i dbamy o kompleksowość.

Jesteśmy prawdziwymi pasjonatami nowych technologii, jednocześnie świadomymi ekonomicznych celów prowadzenia tak odpowiedzialnego biznesu. Stawiamy na ludzi i sprawdzone rozwiązania, ponieważ outsourcing IT, to biznes wymagający zaufania klienta. Każdy kto nam zaufa, zostaje z nami na długo. Planujemy działania, poszukujemy nowych możliwości i nigdy nie zostawiamy klienta bez rozwiązania.

Oferowanie wsparcie?

Stawiamy na chmurę… chmurę przemysłową, z której korzysta coraz więcej firm poszukujących dojrzałego i bezpiecznego rozwiązania chmurowego. Stawiamy sobie za cel wzmacnianie zaufania do rozwiązań chmurowych poprzez dzielenie się wiedzą i doświadczeniem, budowanie świadomości przedsiębiorców w zakresie dbania o bezpieczeństwo danych oraz pokazanie, że wybór chmury to wybór strategicznego, wysoko specjalizowanego Outsourcera.

logo_pct

PCT Power Control Technology

www.pct-system.com
t: +48 601 346 775
biuro@pct-system.com

O firmie

Firma zajmuje się dostarczaniem kompleksowych rozwiązań dla przemysłu, firm produkcyjnych, zakładów przetwórczych i energetyki w zakresie procesów technologicznych, budowy maszyn i urządzeń oraz infrastruktury technicznej.
Sekcja mocy – realizuje kompleksowo zadania dotyczące instalacji niskiego napięcia w obiektach przemysłowych, publicznych, zakładach energetycznych, jednostkach ekologicznych itp. Zakres działań obejmuje projektowanie, dostarczenie komponentów, montaż na obiekcie, prefabrykację rozdzielnic, pomiary i uruchomienie. Na życzenie klienta dokonuje modernizacji pod kątem wydajności energetycznej, oszczędzania energii, a także prowadzi nadzór techniczny nad obiektami.
Sekcja automatyki i kontroli – zajmuje się usprawnianiem procesów technologicznych, prefabrykacją rozdzielni sterowniczych automatyki i pneumatyki, automatyką obiektową,  projektowaniem proponowanych rozwiązań, programowaniem i wdrożeniem.
Sekcja technologii – zajmuje się projektowaniem i budową maszyn, urządzeń, stanowisk roboczych zautomatyzowanych, linii technologicznych i produkcyjnych. Buduje urządzenia kontrolno-pomiarowe z wykorzystaniem systemów wizyjnych, konstruujemy i wykonujemy detale, przyrządy i sprawdziany.

Oferowanie wsparcie?

Oferowane usługi/produkty wspomagają przedsiębiorstwa w działaniach optymalizujących procesy produkcyjne. Pomagają walczyć z marnotrawstwem m.in. poprzez skracanie czasu trwania poszczególnych etapów produkcji, dzięki dostarczaniu dedykowanych maszyn, urządzeń i stanowisk roboczych, czy automatyzowaniu kluczowych operacji oraz poprzez ograniczanie zużycia energii, dzięki przeprowadzanym modernizacjom.
omron_logo_fc

Omron

www.industrial.omron.pl
t: ++48 22 458 6666
f: ++48 22 458 666o
info.pl@eu.omron.com

O firmie

Omron Electronics jest japońskim producentem zaawansowanych systemów automatyki przemysłowej i ekspertem w zakresie rozwiązań przemysłowych. Od ponad osiemdziesięciu lat, wspólnie ze swoimi klientami firma opracowuje innowacyjne rozwiązania dla przemysłu spożywczego, farmaceutycznego, automotive, tworzyw sztucznych, opakowań i wielu innych.

Oferowanie wsparcie?

W swojej ofercie firma posiada wszystko, co niezbędne do automatyzacji maszynowej: począwszy od czujników, przez układy sterowania, systemy wizyjne i napędy, po roboty i złożoną platformę automatyzacji Sysmac.

logo-invenio-qd-new

invenio QD

www.invenioqd.pl
t: +48 32 740 01 16
f: +48 32 740 01 17
tychy@invenioqd.pl

O firmie

invenio QD jest częścią mię­dzynarodowej firmy inżynierskiej mającej swoje oddziały w Europie, USA, Australii i Azji. Nasi inżynierowie są obecni na każdym etapie procesu powstawania wyrobu od koncepcji poczynając, a na seryjnej produkcji kończąc. Realizujemy zlecenia zarówno w naszej firmie, jak i delegując pracow­ników do siedziby Zleceniodawcy.

OUTSOURCING, specjalistów oraz kadry inżynierskiej, rekrutacje na potrzeby klientów ( na stanowiska menadżerskie, specjalistyczne oraz liniowe). Działamy w oparciu o elastyczne rozwiązania, w odpowiedzi na potrzeby klienta.
SZKOLENIA I WARSZTATY z zakresu wiedzy technicznej jak i interpersonalne które Państwu oferujemy od samego początku są konstruowane i realizowane tak, aby odpowiadały realiom, w jakich na co dzień pracują uczestnicy szkolenia. Dlatego duża wagę przykładamy do zrozumienia kontekstu i źródła potrzeby szkoleniowej, którą zgłasza nasz Klient.

Oferowanie wsparcie?

KONTROLA I NAPRAWA Usługi z zakresu rozwoju jakości dostawców oferujemy Państwu, aby wspomagać rozwiązywanie problemów jakościowych lub w sytuacji, gdy dostępne zasoby są niewystarczające. gdy dostawca dostarczy części niezgodne.
– gdy Klient wymaga działań natychmiastowych w postaci zabezpieczenia wysyłki części w związku z reklamacją
– gdy proces produkcji jest niestabilny i wymaga aby części zostały w 100% sprawdzone w celu zabezpieczenia Klienta w części dobre
– gdy uruchamiany jest nowy proces produkcji, który wymaga dodatkowej kontroli
– gdy brakuje operatorów i kontrolerów w procesie
– usługi typu CSL 1, 2, 3, GP12, Quality Wall itp.

Partnerzy

Tagatic

http://tagatic.com
t: +48 603 630 115
t: +48 667 684 825
contact@tagatic.com

O firmie

Tagatic, to pierwszy polski wyspecjalizowany producent akcesoriów wspierających wdrażanie systemów ciągłego doskonalenia takich, jak Lean, czy Kaizen. Oferujemy rozwiązania w 100% dopasowane do potrzeb Klienta i jego procesu. Wieloletnie doświadczenie pozwoliło nam stworzyć linię produktów doskonale dopasowanych nie tylko do pełnionej roli, ale przede wszystkim estetycznych, trwałych i odpornych na trudne warunki eksploatacji. Jako producent dbamy, by nasze rozwiązania odpowiadały w pełni oczekiwaniom odnośnie parametrów użytkowych, wymiarów, zawartości merytorycznej oraz sposobu montażu.

Oferowanie wsparcie?

Dostarczamy najwyższej jakości akcesoria visual management takie, jak: tablice wizualizacyjne z grafiką umieszczaną na stałe pod warstwą suchościeralną, akcesoria do tablic: magnesy statusowe w dowolnych kształtach i kolorach, magnesy suchościeralne, kieszenie magnetyczne i samoprzylepne, ramki magnetyczne, klipsy i uchwyty magnetyczne i samoprzylepne, kuwety i urny do tablic i systemów sugestii, naklejki podłogowe i na urządzenia, oznakowanie szlaków komunikacyjnych, pól odkładczych i paletowych oraz magazynów: tablice kierunkowe, opisy na regały, skrzynki, palety i akcesoria do ich montażu. Wykonujemy także indywidualne projekty graficzne wspierając Klientów w efektywnej komunikacji z pracownikami firmy i kaskadowaniu celów strategicznych do poziomu operacyjnego. Dzięki jasnej i prostej komunikacji pomagamy zwiększać zaangażowanie pracowników i zachęcamy ich do czynnego udziału w procesie zmian, uczestniczenia w systemach sugestii, zmiany nawyków towarzyszącej wdrażaniu 5S, SMED, czy TPM, a także do wdrażania i stosowania innych narzędzi.

logo-impel

Impel

www.impel.pl
t: +48 71 711 00 00
f: +48 71 711 00 01
cc.info@impel.pl

O firmie

Impel jest największą w Polsce grupą firm specjalizujących się w outsourcingu wysokiej jakości usług dla instytucji i przedsiębiorstw. Wiodąca spółka Impel SA jako jedyna w branży jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Nasza strategia opiera się na dostarczaniu Klientom maksymalnego pakietu korzyści. Wykorzystujemy zaawansowane narzędzia informatyczne i komunikacyjne. Wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego w Grupie Impel, uznanego za jedno z największych w Europie w ostatnich latach, objęło systemy ERP, CRM oraz BW w 50 spółkach.

Oferowanie wsparcie?

Grupa Impel oferuje kompleksowe rozwiązania optymalizujące obszary organizacji pracy, doboru technologii oraz zarządzania personelem. Usługi są realizowane w 3 liniach biznesowych: Facility Management, Industrial Services oraz Digital Services & Business Process Outsourcing (DS&BPO). W ramach tej ostatniej oferujemy szerokie wsparcie dla biznesu poprzez: obsługę kadrowo-płacową, księgowość, doradztwo podatkowe, zarządzanie dokumentacją, usługi dostarczania pracowników (interim+), rekrutację i rozwój personelu (consulting+) oraz pakiet usług IT w postaci: centrum kompetencyjnego SAP, rozwiązań e-commerce, infrastruktury informatycznej oraz development aplikacji. Usługi realizują wyspecjalizowane spółki produktowe: Impel Business Solutions, SI-Consulting oraz Sanpro.

logo_bez-podpisu_r

Bitner

www.bitner.com.pl
t: +48 12 389 40 24
f: +48 12 378 37 92
bitner@bitner.com.pl

O firmie

Zakłady Kablowe BITNER to polski producent kabli i przewodów działający na rynku od 1996 roku. W swojej  działalności bazujemy na najlepszych surowcach, które w połączeniu z nowoczesnym i stale poszerzanym parkiem maszynowym gwarantują uzyskanie produktów najwyższej jakości. Procedury systemów jakości, ochrona środowiska oraz organizacja pracy stanowią dla nas priorytety, których przestrzeganie potwierdzają uzyskane przez naszą firmę certyfikaty ISO 9001:2008, ISO 14001:2004, certyfikaty oraz homologacje na wyroby. Nieustannie opracowujemy nowe rozwiązania, podnosząc wysoką konkurencyjność naszej oferty. Dokładamy wszelkich starań, by proces sprzedażowy od zapytania ofertowego poprzez realizację zamówienia aż po serwis gwarancyjny przebiegał sprawnie i profesjonalnie, zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym.

Oferowanie wsparcie?

Oferta adresowana jest przede wszystkim do projektantów, firm wykonawczych, budowlanych oraz podmiotów handlowych działających w branży elektrycznej, energetycznej, automatyki przemysłowej, telekomunikacyjnej i informatycznej. Szeroki asortyment wyrobów jest naszym największym atutem. Produkujemy około 20 000 wyrobów katalogowych, zebranych w kilkanaście grup asortymentowych. Nieustannie poszerzamy zakres produkowanych przez nas wyrobów, zarówno w zakresie grup i typoszeregu bieżącej produkcji, jak również poprzez realizację indywidualnych zamówień na podstawie dostarczonej przez klienta dokumentacji.

logo-leader-logistics

Leader Logistics

www.leaderlogistics.pl
t: +48 71 70 70 837
leader@leaderlogistics.pl

O firmie

Zaczynaliśmy od…

8 pracowników, 1000m² i odwagi mierzenia się z wyzwaniami. Za nami stoi wieloletnie doświadczenie, wiedza i gotowość do pracy. Cztery lata później: magazyn o powierzchni 10 000m², współpraca z rozwiniętą siecią dystrybutorów, agentów i międzynarodową siecią spedytorów.

Nasi klienci

Z naszych usług logistyki kontraktowej korzystają najbardziej wymagający klienci z Dolnego Śląska.
To firmy o globalnym zasięgu. Działają w różnorakich branżach: motoryzacyjnej, spożywczej, budowlanej, chemicznej. Łączy je jeden cel: rozwój, dlatego zależy im na współpracy z odpowiedzialnym i elastycznym partnerem biznesowym.
Korzystają z usług transportu czy magazynowania a także, rozpoznawszy w nas specjalistycznego operatora logistycznego, decydują się na powierzenie nam zarządzania całym łańcuchem dostaw.

Oferowanie wsparcie?

Dlaczego z nami współpracują?

Ponieważ znamy ich indywidualne potrzeby; oferujemy dopasowane usługi z zakresu logistyki magazynowej i transportu w tym drobnicowego.
Ponieważ dzielimy się naszą wiedzą i doświadczeniem, doradzamy jak bezpiecznie i optymalnie przewieźć ładunki standardowe, ADR oraz ponadgabarytowe.
Ponieważ wiemy jak ważna jest płynność przepływu towarów organizujemy przewozy multimodalne oraz dostawy just-in-time.

Ponieważ nam zależy, a oni to doceniają.

bloompartners

Bloom Partners

www.bloompartners.pl
t: +48 603 630 115
t: +48 667 684 825
biuro@bloompartners.pl

O firmie

Od 15 lat wspieramy rozwój partnerskiego przywództwa, silnych stron w oparciu o talenty oraz umiejętności komunikacji międzypokoleniowej.

Mamy 15 autorskich programów rozwojowych dla menedżerów. Do wyboru: gdy chcą rozwijać się w gronie innych menedżerów, z własnym zespołem lub indywidualnie z trenerem personalnym.

Gdy chcesz rozwijać przywództwo, talenty, zwiększać zaangażowanie i synergię w zespole – sprawdź rozwiązania Bloom Partners

Oferowanie wsparcie?

bloom_p
Partnerzy

Illustro

Szkolenia, Doradztwo

www.illustro.pl
t: +48 77 44 28 554
info@illustro.pl

O firmie

Od ponad 10 lat z sukcesem wspieramy naszych Klientów w osiąganiu ich celów biznesowych. Nasze usługi  to szkolenia oraz doradztwo personalne i organizacyjne. Realizujemy szkolenia głównie w obszarach sprzedaży, przepływu informacji i komunikacji, motywowania i zarządzania zespołem. Prowadzimy rekrutacje pracowników na stanowiska specjalistyczne, inżynierskie i managerskie. W obszarze HR m. in. budujemy efektywne zespoły, wdrażamy systemy motywacyjne i ocen okresowych.

Oferowanie wsparcie?

Nasze usługi wykonujemy z myślą o efektywności biznesowej naszych Klientów. Realizując projekty dążymy do poprawy wskaźników, jak np.:

  • wzrost sprzedaży,
  • wzrost satysfakcji klientów,
  • szybsza obsługa klienta,
  • szybszy przepływ informacji w firmie,
  • wzrost motywacji pracowników,

Wykorzystując bogate doświadczenie oraz wysokie kwalifikacje naszych konsultantów zapewniamy najwyższą jakość naszych usług, czego najlepszym dowodem są zadowoleni klienci.

bloompartners

BT

www.bloompartners.pl
t: +48 603 630 115
t: +48 667 684 825
biuro@bloompartners.pl

O firmie

Od 15 lat wspieramy rozwój partnerskiego przywództwa, silnych stron w oparciu o talenty oraz umiejętności komunikacji międzypokoleniowej.

Mamy 15 autorskich programów rozwojowych dla menedżerów. Do wyboru: gdy chcą rozwijać się w gronie innych menedżerów, z własnym zespołem lub indywidualnie z trenerem personalnym.

Gdy chcesz rozwijać przywództwo, talenty, zwiększać zaangażowanie i synergię w zespole – sprawdź rozwiązania Bloom Partners

Oferowanie wsparcie?

bloom_p